Tema: Re: Off: ultragarsas
Autorius: KB
Data: 2009-05-18 13:30:08
Rudeni uzsandarinau visas skyles tarp murloto ir stogo. Atvaziavau ziuriu
primetyta vatos kuokstu visur. Galvojau kad peles. Atvaziuoju kita diena
ziuriu zvirbliai karaliauja pas mane name. Buvo palikta ventiliacijos angos
ir per tas angas jie sulindo. Palipu prie prie vatos paziret ko jie pesioja
ja, atlenkiu kampa, ot ne muses zirzia.