Tema: Re: del maisto atlieku smulkintuvo montuojamo po kriaukle
Autorius: Eex
Data: 2009-05-18 10:19:45
tai pas mane yra sumontuotas 75 modelis. tiesiog norejosi kazkokiu
komentaru- galima "legaliai" naudoti, ar negalima vis tik, ar kemsasi kas
nors. nes kol kas jis pas mane sumontuotas menesi, ir dar nelabai daug
naudotas. cia kazkas komentavo, kad reikia daug vandens. tai pvz nuskutu
bulves i kriaukle, ir kol nuplaunu pacias bulves, jis man sekmingai sukramto
lupenas. jokio papildomo vandens naudojimo.
toliau klausimas - ka vis tik i ji galima mesti, o ko ne. nes darzoviu
atliekas (lukstai, lupenos, zieves, grauztukai...) smulkinasi labai greitai
ir be problemu. bet pvz kaip del kaulu (vistos)? bandziau - seip smulkina
nestrigdamas, tik gal triuksmo daugiau. arba slyvu, vysniu kauliukai? ar
nesusigadins ten kas nors?
poto toks dalykas, kaip filtras is kavos aparato (na ten toks filtruojancio
popieriaus vokelis ir kavos tirsciai buna like). ar galima?