Tema: Re: pacukai siaucia :-/
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-05-17 11:18:54
jo. su policija ne kas dabar. buvau kvietes ne per seniausiai del
girtaujanciu ir siautejanciu paaugliu. isvis neatvaziavo. zinau kad ten
pas juos yra kazkokia filtravimo sistema, vaziuoja pagal svarba: jeigu
kazkur svarbesnis kodas - vaziuos ten. o paskui jau ka, galvos ko ten
kitur vaziuot, jau viskas pasibaige. taciau uztat gatvese kaip niekad
keliu patruliu pilna. bando uzsidirbt. stabdo uz nieka, paskui jau ziuri
prie ko prikibt. geriausias bajeris, mano pazistama sustabde uz sviesas
ar kazka. tai 5 litus paeme :) ziauru. ant bulkutes ir pieno.