Tema: Re: pirties krosnis
Autorius: liaulius
Data: 2009-05-18 16:33:47
Labai jau kokios tai didziules kainos, prieskrizines ryskiai labai. Kazkur
Kaune:
rastine pirtis 4.60x4.10 m. su terasa 4.60x6m. gegnes perdengimui terasai
mediena.
Kaina: 6500 LT
Kontaktai:
remigijus
860091796
Kaunas

Azuolas pirtyje nera geris - labai ikaista.
Del krosneles klausimas slidus. Daug metalo blogai - bet tam ji plytom ir
apmuryta. Jei nori darytis grynau akmenine rusiska "kamenka" uzdara....nu
geras daiktas, bet skaiciuok kiek tu ja kurensi, kad isildytu patalpas.
Aisku paskui gali pertis visa para, bet ar to reikia?
Stai ir as ieskau tarpinio varianto - kad ir nekaitintu beprotiskai, ir
akmenys butu karsti geram gaui isgauti. Sunku tai :)