Tema: Re: kokiu storiu vatos siltinot kaminus? ar verta is vis siltint?
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-05-15 12:48:40
Mano kaimynu bobutes situacija - senas namas, senas kaminas, kieto kuro
katilas. Kol buvo senas pecius, viskas buvo gerai - ir trauke gerai, ir
niekas niekur nebego... Pasikeite katila i nauja, gera, modernu, ekonomiska.
Kamina paliko ta pati - plytu, kurio didesne dalis yra atviram lauke
(katilas stovi vieno auksto priestate). Kvieciasi viena vakara mane prie
katilo ir rodo i savo kamina klausdama - "Kas cia, kodel bega man is kamino?
Gal blogai apskardino? Gal cia lietus lija?" Sake indeklo nedejo, nieko
nesiltino, viska paliko kaip buvo- nes brangu ir kam to reikia...Tik peciu
pakeite - is seno i nauja... Vat tau ir anksciau niekas nieko nesiltino,
nedejo jokiu indeklu ir gerai buvo, o dabar visi neturi kur deti pinigu ir
siltina bei dar visokius indeklus susideda... Reziumuojant - namas tas pats,
kaminas (murinis) tas pats, kuro rusis (kietas kuras - malkos ir angliai) ta
pati, tik vat pecius naujas - ir "kazkas" pradejo begti is kamino i
kambari... Kaip manai, kas ir kodel? Greiciausia katilo gamintojai broko
pridare arba blogas katilas... :) Arba skardininkas buvo kreivarankis ir
lietus lyja ir bega per kamina... Tik kad gausiai juoda ir smirda... Aplinka
kalta... :)