Tema: Re: del zoliapjoves
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-14 16:56:39
Nu tai jei imsime, kad per 1 skunde nupjauni 1 metra, tai ir gaunasi 13 minuciu apie 780 metru. Darau isvada, kad boshas laikys tuos pacius 13-15 minuciu. Ir cia ideliu atveju, kai zole nedidele (mazas kruvis), nauji akumai ir pilnai pakrauta. ealybeje yra visai kitaip. Akumai ir neneuadojami seda, kai noresi pjauti paaiskes, kad akumas nudus, arba nudus atlikus puse darbo. Po metu tokio darbo paaiskes, kad akumai baigia numirti ir reikia keisti naujais, o jie kainuoja tik 100 lt ar 50 lt pigiau nei naujas irenginys :)
Jami su laidu ar benzinine ir nesuki galvos. O zoliapjove kokia?

T:)