Tema: Re: Ka manote apie sita?
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2009-05-13 08:29:36
2 tox protingas atsirado :)

manau bus daugiau NORINČIŲ nei galinčių
ir dėl 1 negalinčio gali strigti viskas
šis variantas nuo 1 kur zemiau parasytas skiriasi gal kad butų per daug ir
daug kintamųjų.

tokiais atvejais beveik visur reikalingi 100% sutarimai. kad ir pvz kai
paskirstomas pastatomas
plotas. kam bus šiaurinėje pusėje butai kam tex geresni....

manau dalyvių tokiuose projektuose max turi buti 4-5.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4064 (20090511) __________

http://www.eset.com