Tema: Re: augalinis gruntas Vilniuje
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-07-15 10:24:36
as kol nezinojau, kad 18m3 tik tarakonas gali atvezti, tai matavau tiesiog
ant zemes ispilta grunta (skaiciavau pagal kugio formule). Na ir gavosi
visai panasus skaiciai i 12m3. Nors pasiemes rulete galvojau, kad nifiga
nepavyks bent i ta puse pamatuot, nes ta kruva toli grazu nebuvo taisyklingo
kugio formos.