Tema: Re: Fasado siltinimas?
Autorius: ND
Data: 2014-07-10 11:56:47
Smeiges privaloma naudot visais atvejais (išskyrus mažas kvadratūras). Tik
iki 8 m jos kalamos plokščių susijungimo kampuose, virš 8 m papildomai
tvirtinamas plokštės centras.
O dėl to ar naudot špuntuotą ar ne tikriausiai nėra didelio skirtumo jei
dirbama kruopščiai. Esu šiuo klausimu konsultavęsis su "Kauno šilu" dėl
šalčio tiltų naudojant špuntuotą vs nešpuntuotą. Jie yra atlikę bandymus ir
šiuo atveju nepastebėta jokio žymaus skirtumo. Viskas čia labiausiai
priklauso nuo darbo kokybės. Kita vertus jei šildomam plote daug kampų,
langų ar pan., tai špuntuoto EPS išsimeta daugiau.
Ar naudoti putas ar mišinį čia sunku patart. Aš rinkausi ir rinkčiausi
mišinį.
Ne ką mažiau svarbu turėti tinkamus darbo įrankius: ilgą gulsčiuką, trintuvę
(tarką), apie 1m trintuvę lapų prispaudimui/suvedimui, mentelė košės
užtepimui, įrankius košės užmaišymui ir t.t. Taip pat svarbu žinoti, kad
klijai tepami perimetru ir dedami papildomi taškai plokštės vidury. Klijai
prispaudus lapą prie sienos turi dengti ne mažiau kaip 60 proc. lapo
paviršiaus.