Tema: Re: baldu moduliai - ruosiniai
Autorius: Mikrobas
Data: 2014-06-26 09:15:02
Ideja sita sena kaip gyvenimas. Ikejoje butent taip ir komplektuojamos
virtuves.
Baldu gamintojai (bent didzioju ju dauguma) tokius korpusus surenka patys,
tai vienas lengvesniu etapu baldu gamyboje.
Pirkti pusgaminius bent jau man atrodo neverta, nes kaina nelabai logiska,
tvirtinimai silpnesni, prigreziotos skylutes visur kur reikia ir nereikia
grozio baldui nesuteikia.
Na ir aisku universalumo truksta.