Tema: Re: dėl rotorinio rekuperatoriaus
Autorius: MaRiUs
Data: 2014-05-26 14:59:14
Nu rotorinio fiziskai neimanoma pilnai sandaraus padaryt. Jo tokia
konstrukcija, kad per ji pati srautai keiciasi, t.y. pakabino doze oro
is kambario ir atidave ta pacia doze atgal lygiai tiek kiek buvo
rotoriuje. Kuo letesniu greiciu sukasi ventiliatoriai, tuo procentaliai
daugiau oro grazinama, jei suki ant max tada gal ir nesijaucia, o
pabandykit ant maziausio greicio... :)))

--
MaRiUs

Kaunas