Tema: Re: nutrauke varztus
Autorius: Daliokas
Data: 2014-05-23 10:15:38
Mano nuomone jei savisriegis yra d5.5 tai gręžti skylę d5 arba d4.5.
Šiek tiek standumo duos prisuktai lentai, bet savisriegiui apkrova bus
mažesnė nei be grežimo. Jei D6 skylę gręši tada ta lenta kabės "ant
oro", arba tiksliau ant savisriegio galvutes, kad stabiliai būtų teks
labiau veržti ir apkrauti galvą, ko pasekoje, po lietaus pabrinkus
lentai vėl raus.

Kas dėl pačios lentos impreganvimo manau visvien tai tik paviršinis
impreganvimas, o viduje pasigauna dregmės ir plečiasi. Ar tu jas mirkei
sudejęs suguldęs į impregnantą?

Medis vaikšto nuo oro, dar tuo labiau atvirame lauke.

DJ