Tema: Re: zaibosauga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-05-23 09:38:04
2014-05-23 08:54, Donatas rašė:
> Kaip suprantu nieko yaptingo tiesiog jungciu juosta i kuria sueina namo
> izeminimas, zaibolaidziai, izemintuvai ir namo izeminimas.
> Pvz.:
> http://www.slo.lt/ENERGIJOS-PERDAVIMAS-IR-APSAUGA/Klasikine-zaibosauga/Potencialu-islyginimo-syna.html
> Aisku galima apjungti ir kitaip - tiesiog susukti :).
>
> Ar pas tave, Vidai, sueina visos zemes su zaibolaidziu i viena sistema ?

Nesupratau ka klausei. Pas mane yra 3 izeminimai, sujungti cinkuota
juosta po zeme tarpusavyje. Konturas atviras, nes pirmas ir paskutinis
izeminimas tarpusavyje nesujungti. Nuo skydelio yra apvali cinkuota, gal
d8 viela, iki vieno is izeminimu.

Virs stogo iskeltas modemas lygiai su zaibolaidziais kokiame 1 metro
aukstyje. Nusipirkau veliavos stova, kad modema modema perkelti i ta
puse kur rysys stipresnis ir pakelti i 2 metru auksti, nes tiek pakanka,
kad internetas pagreitetu kelis kartus. Veliavos stova sujungsiu su
zaibolaidziu kaip tik ties kraigu