Tema: Re: Reikia trinkeliu
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2014-05-22 11:13:54
  Pas mane aplink puse namo yra smulkus plauti akmenukai. Kaip pries tai
minejo nesitasko ant namo, bet as ir toj pusej kur trinkos daeina iki
pat pamato tokios problemos kaip ir neizvelgiu.
Veja nuo akmenuku atskirta ikaltom metalo plokstem/lakstais.
Didziausia man problema yra pjovimas. Pora kartu bandziau viena rata
leisti kad vaziuotu per akmenukus, vizualiai atrode lygu, bet vistiek
budavo uzkabina. Tai dabar vaziuoju taip ant ribos, bet zoles kazkokiu
budu vistiek sugeba pradet dygti tuose akmenukuose. Tai reikia dar su
trimeriu pereiti (nors bet kokiu atveju su trimeriu patvorius reikia
sienaut)
Tiesa pas mane yra 2 sunys kurie lakstydami dar sugeba paskleisti aplink
akmenukus, tai zadejau keisti i didesnius kumscio dydzio granitinius.
Kaune granitas prekiauja.

Jei daryt is naujo tai sakyciau taip: trinkos praktiskiau
akmenys graziau