Tema: Re: trukes vamzdis/jungtis po grindimis
Autorius: Donatas
Data: 2014-05-06 09:31:47
Gal juokinga mintis , bet mano pazistamas (zmogus virs 70 metu) turejo
vienoje grycioje tokia problema, ten net lyg ne jo vamzdziai -
magistraliniai, bet vandenys(tiekejas vandens) nerado ar tingejo. Tai jis
nusipirko (ar kitaip gavo) stetoskopa (http://goo.gl/yLp0ok) ir ropinejo
klausydamas grindis - pataike keliu cm tikslumu ...

--
-------
Donatas