Tema: Re: stogo difuzine plevele
Autorius: trans
Data: 2014-05-04 10:22:07
paprasta polietilena? pries kapitalini stogo perrinkima tie 5cm vidines
vatos buvo tarp dvieju politileno sluoksniu ir vietomis vata buvo
pajuodus, ypac ties kraigu, gal kraigas nebuvo labai sandarus, o gal
garai labiausiai virsuj kaupesi. Dabar stengiuosi isvengt bet kokiu
klaidu. Manyciau vidine plevele turi buti kvepuojanti, tik dar nezinau
kokia geriausiai tinka.

Del stoglangio vidinio apsiltinima kaip nors padarysim su kieta paroc
akmens vata, svarbiausia uztikrint kad nepatektu vejas pro stoglangio
krastus. Garo izoliacijai nusipirkau velux BBX komplektus, kur
lietuvaiciai dazniausiai sutaupo. Del gipso kartono tvirtinimo bent jau
tie kur dare stoga sako reikia prisukt tiesiai gipsa i stoglangio medini
krasta, bet man kelia abejoniu nes stoglangi uzdarinejat jis suvibruoja,
tad jei kietai tvirtint abu gipso galus jis nelaikys vaiksciojimo.
Gipsine nisa galvoju ne glaistyt, bet klijuot baltai dazomu stiklo
tapetu nes priesais esancios sienos isklijuotos tokiais tapetais. Pats
stogas kaip minejau iskaltas daililentem.