Tema: Re: Išlyginamasis mišinys
Autorius: tranzoo
Data: 2014-04-28 10:41:27
va dar:
http://www.renolit.com/waterproofing-swimmingpool/en/

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message
news:ljkvjf$hil$1@trimpas.omnitel.net...
Pas mane atvirkščiai, pirma plėvelė, stiroduras 10cm. ir tik tada lietas
betonas. Plėvelės viduje nenoriu, o teisingai padaryti mozaika per brangu.
Kažkodėl niekas nepadarė nuolydžių, o babar niekas nenori apsiimti jų daryti
kad dugnas patapo dviejų aukštų ir to paaukštinimo kraštas yra ne lygus o
paraitytas. Kadangi niekas neapsiima, tai nusprendžiau pats nerizikuoti
darant nuolydžius ir išlieti savaime išsilyginančiu mišiniu.
Kažkaip akis užkliuvo už šito:
http://srava.lt/glaistai_lyginamieji_misiniai/lyginamieji_remontiniai_misiniai/specialus-lyginamasis-misinys-dsp--schonox-722/
Kokia specų nuomonė?