Tema: Re: Skarda ar siferis?
Autorius: qwerty
Data: 2014-04-22 08:42:31
Galbut jau gaunasi nuokrypis nuo pradines temos, taciau ja nebutinai ant
stogo deda. Galimi ivairus architekturiniai sprendimai.
http://www.nedzink.com/en/nedzink%20noir/references.aspx
O jei viska tvarkingai padarysi (sausa mediena, gera vata, etc.), tai stogas
manau ilgai tarnaus.
Yra ne vienas pvz kur sudeta pigi skarda ir po keliu metu ji atrodo
klaikiai.