Tema: Re: Ieðkoma parketlenèiø
Autorius: Tobia
Data: 2014-04-14 21:06:54
Aš į šildomas grindis dedu 20 mm pločio :)
Prikabinu kaip atrodo, tik brėžiniukas netikslus, yra 5 mm ir 15 mm.

Gamina Lietuvoje, tik nepardavinėja čia. Bet turiu kontaktus kurie gali
parduoti, nuolaidos nuo kažkurio ploto yra.

"mYnDe"  wrote in message news:lig767$5lh$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, sildomos grindys.  Ok, paklausiu del kiekio/kainos santykio, jei kas
keistusi, butinai pranesiu tamstai :)