Tema: Re: butų kainos??
Autorius: karolis
Data: 2014-03-26 09:42:29
Tai dabar galima i eurus issikeist jei jau taip baisu. Nesuprantu kodel visa
laika laike visalaik grynais, o dabar sugalvojo pirkt kazka :)

"John"  parašė naujienų news:lgtqel$q1o$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.03.25 20:28, Vitas wrote:
> Pavarčiau aruodą ir apšalau. Beveik nėra butų, o tiek kur yra tai prasti
> ir kosmiškai pabrangę. Kas čia nutiko, kažką praleidau? Gi buvo ir
> pasiūla ir kainos kaip ir nusistovėjusios. Negi dėl euro?

Tikrai dėl euro. Iš mano aplinkos žinau net du atvejus kai nupirkti du
naujos statybos butai Vilniuje vien dėl to kad "nedingtų" pinigai.  Abu
pirkėjai pagyvenę žmonės iš provincijos, turintys matyt nekokią gyvenimo
patirtį su bankais ir valiutos keitimais. Sakė nuomos ir pensijai užteks.