Tema: Re: ðàla siena nuo pamato
Autorius: mindis
Data: 2014-03-20 18:09:59
jei tas tarpukas normaliai "grotu" tai saltu visa siena, ten kur oras
vaiksciotu, bet siuo atveju sala siena ten kur leiciasi su saltu
rostverku. kitaip ir but negali, cia rostverkas didziausiais salcio is
grunto tiltas. ir artimiausias kelias slaciui yra is vidinio grunto.
termovizorius fotke puikiai sita reikala iliustruoja.