Tema: Re: LED juosta ir jungiklis
Autorius: 4r
Data: 2014-03-20 09:32:00

ar gali plačiau apie specialiu "transformatoriu"?

turi omenyje man reikia ieskoti dimmeriuojamo transformatoriaus?

kaip kad cia ?

http://www.led-shop.lt/lt/led-interjero-apsvietimas/imontuojami-sviestuvai/priedai/dimeriuojamas-maitinimo-saltinis-12w-18w-panelems/search/dimer.html

-4r

"Mikrobas"  wrote in message news:lge4tl$opp$1@trimpas.omnitel.net...

Bent jau transformatoriai LEDams skaiciuojami su 10-20% atsarga, todel siam
galingumui reikes 36W arba galingesnio transformatoriaus.
Sis jungiklis jungiamas prie specialaus transformatoriaus ir jungiklis valdo
tranformatoriu, todel greiciausiai jie nebus suderinami.
9.6W/m juostelese buna dvigubai daugiau LEDu ir sviesos srauto skirtumo taip
paprastai nepajausi.