Tema: Re: Reik sprendimo lentynoms
Autorius: G.Z
Data: 2014-03-17 10:35:41
tai pas mane masyvo lentynos irgi uosines 42mm storio, tai gal ir yra spec
diubeliai, bet  kai namuose turejau srigto strypo galu, chemijos irgi tai ir
panaudojau.

"dz"  wrote in message news:lg6ane$ae3$1@trimpas.omnitel.net...

tai yra ir spec dubeliai tokiems reikalamas, tik plokste geriau butu naudot
ne 18mm o storesne

"G.Z"  wrote in message news:lg61ml$49n$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane kai nebuvo numatoma krauti jokiu sunkiu daigtu, tai i siena ant
chemines mases istaciau 14 mm sriegtus strypus, paskui tokiais paciais
atstumais sugreziau skyles gana giliai i lentynos kanta,  aptepiau smeiges
klijais ir uzmoviau lentyna ant ju, reikia tik labai tiksliai sugrezti. is
isores jokiu kronsteinu nesimato nieko. seip tai jauciu ir knygas laikytu.

"Saulius74901"  wrote in message news:lfun45$9lk$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu gražias dvi apie 2.5 m ilgio, 4 cm storio ir apie 30 cm pločio uosines
lentas.
Norisi iš jų lentynų ant sienos. Kuo tvirtinti?

Siena keramzito blokeliai 25 cm. storio.

gal va tokiais?
http://www.senukai.lt/statyba-remontas/sledzenes-seifi-pastkastites/801701300233_4.html

Is esmes po apacia dzin kas, nes nesimatys.