Tema: Re: "Gyvatuko" temperatura
Autorius: Nioka
Data: 2014-03-08 19:42:43
Taip irgi jungiasi zemesniuose (~5a) namuose. Esant gerai cirkuliacijai,
virsutinio ir zemutinio auksto gyvatuku temp. nelabai skirsis. Bet po
grindinio sildymo,- zemiau jau bus zymiai saltesni gyvatukai todel, kad
grindinis turi didesni pasipriesinima ir sumazina srauta.
Mano aprasyta sistema naudojama aukstesniu namu stovuose, kur
pajungus nuosekliai per griztama, apatinis gyvatukas jau butu saltas.