Tema: Re: Krosnele
Autorius: Masala
Data: 2014-03-04 16:29:33
Naudojam ~ 4 metus Jotul F3. Pirkom Raudondvario plente, nepamenu firmos
pavadinimo. Kuriam kai vesoka namie, o kieto kuro katilo nekuriam. Galiu
rekomenduot. Tik turek omeniu, kad siluma labai nenoriai keliauja is
kambario, t.y. silta tik tame kambary kuriame krosnele (Kambarys 40m2, yra
duru anga, be duru)