Tema: Re: Pirtis sodo sklype. Nuo ko pradeti?
Autorius: Sail
Data: 2014-03-03 15:16:59
Principas gal ir xujovas bendrai imant, bet siuo konkreciu atveju
muilas-sampunas, ne tokie jau pikti tie ingredientai. Kad tik tokie tersejai
butu, tai pasaka o ne gyvenimas.
Peles sukos pas mane ir muila surydavo, ir net sampuno butely skyle yra
pragrauzusios ir nieko, nenumire dar ne viena.

Gruntinius vandenis kurvos uztersineja kanalizacijos nuotekom ir visu kitu
brudu is namu ukio. Itariu daugiau nei puse kanalizaciniu duobiu be dugno.
Va tuos dusint reiktu.