Tema: Re: kotedzo siltinimas papildomai is vidaus
Autorius: bzik
Data: 2014-02-28 10:49:03
Jei paviršius lygus ko gero klijuot polistirolą.
dirbant su nelygiais paviršiais teko naudot polistirolą, akmens vatą,
ekovatą. Ekovata pasirodė patogiausius, geriausiai užpildančiu šiltinimu.
Vata gerai, jei storiai atitinka, bet kai renka plėšyt, tai jau ne kas.
Polistirolas tik lygiuose paviršiuose ir užpildant plyšius.
Jei kalbėt apie gyvūniją, tai ekovata vienintelis produktas, kurio graužikai
vengia. Sodyboj polistiroje labirintai, vata kiekvieną rudenį iš bet kokių
plyšių mėtosi saujomis. Nežinau ar nešasi kur, ar šiaip prispardo urvus
darydami :)

"Paulius Zaleckas"  wrote in message

On 02/28/2014 10:25 AM, LinasM wrote:
> Turiu uzduoti, sugalvoti kuo papildomai uzsandarinti (apsiltinti)
> kotedzo sienas is vidines puses. Siltinama butu 5cm, kokias medziagas
> rinktis, kad po to ateityje nesigaileti?
> Taip pat kuo siltinti betonine stogo perdanga is vidines puses?
> Vienoje firmoje man pasiule purskiama ekovata slapiuoju budu. Ar tai
> geras ir ilgaamzis pasirinkimas?

Nu polistirolu viska, kokios dar purskiamos vatos... cia ta vata tai
realiai tinka tik kai koki rastini nama reik siltinti, kur neina
normaliai priklijuot polistirolo ir tai kogero geriau jau kokia akmens
vata...
Apie vatas geriau pamirsti ir daugiau nesvaigti.