Tema: Re: garazo vartai Kaune
Autorius: Darius Styra
Data: 2014-02-27 13:52:32
Vava - apie langelius sviesai nepagalvokjau - tikrai taip, o jei nera kitu
langu - tai net butina.
Siaip atidarius garaza su "automatika" - isiziebia lempute.

Dar padaryciau pries vaziuojant I garaza kokia kabancia iskaba - na kaip kad
pries tiltus ar pervazas buna - kad  su kokiu dviraciu ant stogo I garaza
neivaziuot...

"GunGame"  parašė naujienų news:len0cg$icj$1@trimpas.omnitel.net...

Ir kas blogiausia kad jei garaze susidedi liuminescencinius sviestuvus, tai
tie nuo tokio dazno ir trumpo junginejimo ilgai nelaiko. kaitrines
lemputes - iseitis, ale kad nebe modernu. O diodiniai sviestuvai dar
brangoki kaip i garaza .... Tad pigiausia ir efektyviausia - dienos sviesa.

"Leon'" <xx@sxs.lt> parase naujienu news:lemuv6$h6k$1@trimpas.omnitel.net...