Tema: Re: Parketlentes: klijuot?
Autorius: Resolut
Data: 2014-02-25 14:03:45
Pilnai  pritariu.
Beje remontuot klijuota lengviau nei plaukiojanti, kad ir kaip keistai
skambetu. Isimi bloga lenta,  isvalai pavirsiu , nupjauni naujos lentos
shpunta  ir priklijuoji. Plaukiojanciu grindu atveju reikia istinkti grindis
iki lentos- gerai, jei ji kraste. O po to surinkimas jau ne toks -
sukabinimai  buna pasideveje , laisvesni.