Tema: Re: terasines lentos
Autorius: bzik
Data: 2014-02-25 11:59:14
pas mane terasa ir įėjimo zonoj eglinės impregnuotos lentos. Po 3m. matau,
kad prie durų šunys kiek nagais pribraižę. Kitur kaip naujos. Slidu tik
tada, kai lijundra ar krintantis rūkas prišąla. Kitu metu nuoširdžiai
negremžiam, tai ir pritrempto sniego ir visaip kitaip būna.
Spalvos palaikymui reikia kasmet alyvuot. Maumedis alyvavimui sunkiai
pasiduoda. Net eglė skirtingo tankio vietose skirtingai pasidengia.

"Ostapas"  wrote in message news:lehn2n$7dt$1@trimpas.omnitel.net...

ai ten ne visai terasa bus pas mane... vaikščiojama bus sąlyginai
intensyviai :/