Tema: Re: namo pridavimas
Autorius: Leon
Data: 2014-02-24 23:35:46
niu pas mane taip paciai, liko tik pazyma del varzu , tada uzpildyti ta
pabaigimo deklracija ir bandyti pateikineti viska el. budu statybu
inspekcijai.
del klausimo, pagal taisykles nezinau, o siaip tai manes neprase, :), beje,
jei neklystu, tai visas malonumas 56 inspekcijai, ir 250 tiems, kas matuoja