Tema: Re: Lauko baldai
Autorius: MinVodai
Data: 2014-02-24 07:03:00
Dabar tik susimąsčiau...  iš tikro medis tai spygliuotis :( sakų turbūt bus
daug :(
hmmm   o iš kokio pigiausio ir labiausiai tinkamo medžio daromi lauko
baldai?
beje... ARLITAS - žinomas reikalas, tepė medį statybos laikotarpiu. Tai čia
tinka ir baldams?

na durnas aš šitoj vietoj...

"Liveris"  parašė naujienų news:leej69$6vf$1@trimpas.omnitel.net...

pats paminėjai, kad darysi iš likučių, tai ir vardink kokia mediena pas
tave. Nu grybeliu pelėsiu nupurški su ARLITAS, o paviršius lakuoji.