Tema: Re: mes?io apdirbimo stakles
Autorius: Audrius
Data: 2014-02-19 15:28:47
Keliu peiliu velenas? Koks geleztes ilgis?
Stalas issistato ekscentrikais ar verzlem/kontraverzlem?
Ar yra shina/plunksna (atramine sienele, statmena velenui-stalui, "stataus
kampo isgaudymui")?
Koks veleno sukimosi daznis su esamais gamykliniais skriemuliais (ant
variklio lenteles dalies prie tumblerio foto - nematyt)?
Variklis, matau, nuimtas. Klausimas - prie remo jis tvirtinasi fiksuotai, ar
paslankiai, t.y. prisitaiko, priklausomai nuo naudojamu skriemuliu dydzio?

Aciu uz info.