Tema: Re: stalius
Autorius: bzik
Data: 2014-02-19 09:08:24
nežinau kokio galutinio grožio sieki. Aš tokioj situacijoj ėmiau paprastas
plačias (~20cm) 25mm lentas, obliavau, šlifavau ir iš jų konstravau.
Minusas, kad plati lenta metų eigoj nuo drėgmės pokyčių juda ir vis tiek
kažkuria kryptim bus linkusi riestis. Stabilu klijuoto medžio skydai, bet
jau visai kita kaina. Tavo atveju langai ne giliai sienoje, tad pakaktų
siauresnių.

"Shlipsas"  wrote in message news:le0ro5$5ig$1@trimpas.omnitel.net...

Nepaminejau kad rastinis namas.
Va taip vat atrodo dabar. Yra du tokie langai ir vienas dvigubai didesnis.
Ir dar terasinis per visa siena beveik. Reik padaryt grozi. Arba bent
apmazint slykstuma :)