Tema: Re: Padekit surast info
Autorius: Aurimas B
Data: 2014-02-16 12:56:23
:D praitais metais pasodimom ridiseliu, morku, moliugu ir dar kažko.. valgėm
tik ridisėlius :D sraigės ir kiti gyviai visą kitą suėdė :), bet toks
braškių stulpas nieko atrodo, gal reiks pasižaist taipogi.

"tranzoo namie"  wrote in message news:ldq4im$9dg$1@trimpas.omnitel.net...

zinau, kaip vadinasi, bet nesiulau uzsiiminet.

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@gmail.com> wrote in message
augines viska esu balkone :) Sportinis interesas pazaist su braskem uzejo,
nors joms esu alergishkas :D

Beje tai vadinasi strawberry tower

--

Shlipsas