Tema: Re: gipskartonio meistru kaune
Autorius: rl
Data: 2014-02-13 13:45:09
Man kai papigiaiskus Santeroje atnese is lauko apsnigtus ir jau
parudijusius + apsioksidavusius vs Knauff tie patys is lauko apsnigti,
bet blizgantys, kazkuo apsauginiu sutepti - tai nekilo klausimu kuriuos
imti.

Po penkiu netruksta, o po 15 ziurek ir ant galvos uzkris. Ypac dar kai
tie pigesnis is skardos plonesnes buna...