Tema: Re: Skysto kuro talpa ir jos montavimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-11 00:33:13
jei jau labai baisu tai gali atmuryt sienele nuo katilo....
o siaip kiek esu mates tai praktiskai visi stato toj pacioj patalpoj, na
kartais kur nors salia esancioj, na ir buna tokiu kurie uzkasa siaip po
zeme, bet tai cia manau ne 1m3 talpos ten kasamos.....
Tarp kita ko: jei reikes katilo - galiu pasiulyt, mailas BEVEIK tikras.