Tema: Re: ukinis sode
Autorius: S&T
Data: 2009-05-07 18:21:20
sode  ribu nepasidalinimas visad buna, pasidare tevai bendra sulini su
kaimynu, dabar kaimynas gal 5ktas ir visi matyt parduodami sake sulinys jo,
tai kol issiaiskina... dabar uztvere tvora per puse sulinio gal bus ramu...
o bobelem tikrai ar rodai byla ar ne.. sako cia viskas papirkta... jeigu ne
ju tiesa- tu zulikas ;)