Tema: Re: del vandens filtru
Autorius: Dizzy
Data: 2014-02-16 12:04:54
Paprieštarausiu. Kenkia sveikatai!
Nuo kieto vandens labai sausėja oda, gali net trūkinėti, pleiskanoti. Teks
naudoti reguliariai kremus. O jei labai kietas, tai vos ne po kiekvieno
rankų plovimo. Aš jau nekalbu apie kūdikių ir vaikų maudymą.

"2mblas"  wrote in message news:ld20l3$h40$1@trimpas.omnitel.net...

kietas vanduo sveikatai nekenkia tikrai.
o koks yra vanduo pas jumi geriausia pasitikrinti specializuotose
laboratorijose, pvz. www.grota.lt, www.vandenstyrimai.lt ten issamiai viska
paaiskins ka reikia tirti, ko ne, gautus rezultatu. tyrimai tikrai ne karve
kainuoja. o ten visokie ale tyrimai buitinemis salygomis, tai pasakos
vaikams...