Tema: Re: Siuksliu isvezimas
Autorius: eimaz
Data: 2014-02-11 10:55:11
aš kalbu apie asmeninį konteinerį ir paties sudarytą sutartį su kokia pats
noriu kompanija, o ne bendrą konteinerį, skirtą gatvei, kaimui ar sodui.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:ldcch2$n2d$1@trimpas.omnitel.net...

2014-02-10 19:27, eimaz rašė:
> už 240L kas antrą savaitę moku po 18Lt per mėnesį, sutartis sudaryta
> prieš ~3 metus. naują konteinerį gavau nemokamai. dabar norint
> pasikeisti į 120L, jį reikia nusipirkti pačiam, o šiuo metu galiojanti
> išvežimo kaina ~30Lt kas antrą savaitę. tikrai apsimoka?
> būtų dar pilnesnis, nes tokie elementarūs dalykai kaip suspaust alaus
> bambalį ir užsukt kamštelį arba suspaust pieno pakelį, tikrai daeina.
> myžalo iš skardinių negeriu, bet suspausti tikrai mokėčiau.
> atskirai išveža, nes veža skirtingom dienom nei buitines atliekas.
> [...]
Pas mane jokios sutarties Vilniaus rajone nera. Isstato saskaita metams
ir moki. Is pradziu grasinosi vezti kas 2 savaites. Kai pradejau dometis
pradejo vezti kas savaite. 20 litu menesiui pries pusmeti buvo maksimali
suma.