Tema: Re: cokolio siltinimas
Autorius: Kurmis
Data: 2014-02-09 19:47:03
pagrindine siluma eina per "nulinio ciklo" ir sienos sudurima, jei nera
rusio. jei irengtos sildomos grindys, tai tas nesandarumas dar labiau
akivaizdus. patys pamatai ar taip ar kitaip neturi tiek silumos kaip stogas.
labiau svarbu dregmes nebuvimas.
as sudejau is apacios po 10cm putplascio. bet kiek su termovizoriumi
zabaliojau, tai visa ka maciau tai tik isoriniu pamatu apsiltinimo poreiki.
Kurmis