Tema: Re: plytines sienos atidengimas
Autorius: bzik
Data: 2014-02-06 14:02:06
vielinis šepetys blogai - net su reguliuojamom apsukom, jis mėgsta viela
nujuodint plytą. Esu šveitęs kalkiniu skiediniu ir visokiais emulsiniais
terliotus porą plytinių sienų, tai kiek įmanoma rankomis, tada visokiais
švitriniais ir galų gale palieki viską, kas sunkiau valosi ramybėj.

"cD-r0m"  wrote in message news:lcvjgm$t8$1@trimpas.omnitel.net...

Taip man papasakojo kas tuo užsiima, nes kol kas panašu, kad šitam
grūpse tikrai niekas daugiau nepatars.

Su vieliniu šepečiu šveiti kol didžioji dalis nueis. Jie kažkokius ant
didelių bulgarkių deda.
Tada su druskos rūgštim (~1:10) nuvalyti ir vandeniu nuskalauti. Druskos
rūgščiai būtinas geras vedinimas ir atitinkamas respiratorius.
Smėliapūtę naudoti labiau apsimoka paskutinėms korekcijoms.

Dar nepradėjau, bet ant dienų panašiai nuvalytą sieną pradėsiu šveist.