Tema: Re: Kommerling 88+ 3 stiklu 7 kameru langai ? Kokie atsiliepimai?
Autorius: Vds
Data: 2014-02-05 22:36:34
Tas pats variantas kaip aprašė Leon. Man irgi gale liko du variantai
Kommerling 88+ ir Veka alphaline 90. Pasirinkau Veka, nes:
1. Iš Kommerling man jie negalėjo padaryti norimo pločio stumdomų
vitrinos durų (galbūt dėl silpnesnio profilio arba armavimo? čia tik
spėjimas)
2. Būtent Vekos profilis yra nežymiai šiltesnis už Kommerling.
3. Vekos profilis yra truputį platesnis, o tai reiškia, kad mažiau šals
angokraščiai.

Bet čia blusos, jei gauni geresnę kainą imk Kommerling'ą. Manau, tai
vienodo lygio langai.

Kiek supratau su Sumeda nepavyko sutarti :)