Tema: Re: Neoporas
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2014-02-05 08:37:04
Apie neopora esu girdejas toki nusiskundima kad pietineje puseje vasara jis
uzkaites pradeda trauktis, ko pasekoje tinkas atsoka nuo neoporo. Gal kas
daugiau zino kaip istikruju yra? Nes dabar renkuosi ka deti paprasta
putplasti ar neopora, pas mane gaunasi 23cm storio ir imsiu frezuota, nes
manau kad kazkiek geriau nei lygus.

"Zaba"  wrote in message news:lcocb4$9mi$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, taigi Neoporas, kurio storis 20 cm. Kas geriau frezuotas ar
nefrezuotas? Ar tas frezavimas yra tik marketingas? Gal kai storis 20 cm
nera prasmes deti frezuota? Koks Lietuvos gamintojas? Teko girdeti is tu kas
siltina, kad Baltijos Polistirenas (Izoporas ar Izoporos) totalus brokas.
Zodziu reikia nuomoniu.