Tema: Re: Mikrobangin?s krosnel?s. Koki? rinktis?
Autorius: Insane
Data: 2014-02-18 09:33:14
kad didzioji dalis rinktos kinijoj as ta suprantu.. Tik klausimas, ar
patarimo ieskai tikrai, ar ta Candy pareklamuoti norejai? Nes klausimas
labai konkretus buvo, ne kokia mikrobange kas rekomenduotumet, o buten
Candy.. Jei ziurejai visas, tai kuo sito brando privalumas? Gal klystu, bet
kazkaip panasus ispudis susidaro, kad tu neieskai patarimo  :)