Tema: Re: infrared termometras
Autorius: KEdas
Data: 2014-02-03 20:00:45
Nieko radikalaus ta reguliuojama emisija neduoda – beveik visi sutinkami
paviršiai atspindi labai panašiai, t.y. braukiant per skirtingais dažais
dažytą ar kitokių medžiagų sieną temperatūros parodymai praktiškai
nesikeičia. Stiklas ir folijos skirtumas matosi iš karto, bet negi kas
žino kokią emisiją jiems reikia nustatyti, kad gauti teisingą skaičių?