Tema: Re: Sienos dazymas
Autorius: Shadowed
Data: 2014-02-03 11:16:46
Nu va, gerai kad saule tiesiai i langa. bent tiek...

"bzik"  parašė naujienų news:lcndmp$bj1$1@trimpas.omnitel.net...

efektas matosi, kai žiūri tam tikru kampu į apšvietimą. Plius greit
pripranti ir nieko išskirtinio nebematai. Perkant žiųri į pavyzdį lape, jį
sukioji. Jei kokia siena, tai ji apšviesta, sąmoningai ją stebi. O
kasdienybėj siena kaip siena :)
Žmonai buvo auksinio efekto laikotarpis, tad ir tapetus po  200Lt/rul.
pirkom. ir perlamutru žaidėm (kambariui kainavo ~400Lt). Abiem atvejais
gavosi š..., nes trūksta tinkamo apšvietimo efekto matymui. Šešėliuose ar
stabilaus lubinio apšvietimo atveju efekto nėra. Gerai, kai ryškus sieninis
šviestuvas, tiesioginė saulė.

"Shadowed"  wrote in message news:lcjeou$5oa$1@trimpas.omnitel.net...

chm... o del ko efektas ne toks ryskus ? ta prasme ar tu kazka ne taip darei
ar is principo jis ryskus nebuna ? nors gal ir gerai kai neryskus... zinai,
man kaip technariui menas biski kitame, siena nudazyta graziai lygiai, viena
spalva, pageidautina balta ar pilka :D bet kadangi lauke 21 a tai tenka
prisiverst naudoti naujas technologijas :D

"bzik"  wrote in message news:lcjcsm$4j7$1@trimpas.omnitel.net...

bandžiau kažkokius duluksos siūlomus. Pirkau ten dažus ir mentelę. Dariau
pats, tad efektas ne toks ryškus, kaip foto. Visumoj brangus pasižaidimas.

"Shadowed"  wrote in message news:lcjckv$497$1@trimpas.omnitel.net...

va tokio rasto, tik spalva kita ;)

"Shadowed"  wrote in message news:lcjbl3$32a$1@trimpas.omnitel.net...

Vienzo, apsilankiau dazu parduotuvej ir patiko man ta dazymo technika ar
kaip cia pavadint, pardavejai ta dalyka Perlata vadina. Patarkit kolegos,
kiek panasiai turetu kainuot dazymas tokiu budu ir tuo paciu parekomenduot
kas ta moketu padaryti. Siena paruosta, gruntuota, reik tik finalinio
stricho...