Tema: Re: Vilniaus visuomenės sveikatos centro patarimai
Autorius: Sail
Data: 2014-01-31 14:23:14
Tai jis ir yra teisingas. Saldant kambari santykine dregme jame dideja.

Todel, jei tikslas pasiekt didesne santykine dregme, dama turejo pasiulyt
isjungti sildyma.

O bet taciau saldant kambari pravertu langu i vidu patenka saltas oras,
kuriam dregmes absoliutus kiekis nera didelis.

Dristu teigti, kad situo metodu maksimaliai bus imanoma pasiekti santykine
dregme, lygia lauke esanciai santykinei dregmei. Bet tik tada, kai namu
temperatura susilygins su lauko. T.y. namie bus -15.