Tema: Re: Del apsvietimo
Autorius: finito
Data: 2014-01-29 09:47:04
Su LED sviestuvais atsargiai, jie tipo sviecia, bet tos sviesos gali
pritrukti, jei noresi laikrasti paskaityti. O jei sviecia, tai labai siauru
kampu ir netycia paziurejus i svistuva gauni saules zuikuti - vienzodziu
"apakina" trumpam.

Sviestuvais prekiaujanciose firmelese paprastai galima toki dalyka
susitarti: palieki uzstata, pasiskolini sviestuva 1 dienai, pasikabini ir
pasiziuri ar tinka dizainas ir ar sviesos pakanka. Senukuose Ermitazuose ir
kitose panasaus kalibro kontorose jie nedraugiskai ziuri i tokius bandymus.