Tema: Re: REQ vonios
Autorius: bzik
Data: 2014-01-28 16:36:46
nieko nepritaupysi be kojų, tik galvos skausmo prisidarysi. Mano manymu
kojos būtinos. GKP karkasas labai rimtas turi būt, kad vonią laikytų ir
neikraipytų

"finito"  wrote in message news:lc8b3e$18g$1@trimpas.omnitel.net...

jei is priekio nedesi panelio ir ruosiesi apsiuti gipskartoniu bei klijuosi
plyteles is priekio, vonios kojos nera butinos, vis viena ant GK profiliu
karkaso statysis.